LOVEBOMBA


Musik, film, arrangera fester, resa, träffa nya människor, bli lite småförälskad och att ständigt bli inspirererad. Det är sådana saker jag gillar, sånt jag tycker om. Min vardag just nu ser väl ut så som att jag tar hand om min cancersjuka mamma hemma. Det blir att hålla koll på medicinering, mat, tvätta, handla, duscha, peppa osv. kan tänka mig att det är så här det är att vara en småbarnsförälder.. det finns liksom ingen tid över till en själv men det är viktigt att finnas där för någon som alltid har funnits där när jag behövt något så därför finns det bara  självklarheter att jag finns där.. sen så brinner jag för att arrangera fester som jag gör några gånger i månaden, när jag inte gör det åker jag runt och djar nästan varje helg, när jag inte åker iväg så blir det lite dj-workshops för tjejer när det hinns med och så försöker jag som sagt lära mig nya saker och skapa nya intressanta projekt här på Creative Feminism som jag tycker är en alldeles fabulös utbildning med mycket värme och fina människor!





Det jag hoppas att jag kan bidra med som person i gruppen är ödmjukhet, kreativitet, galna idéer och mycket pepp.. jag finns alltid där om nån behöver något så det är bara att fråga om hjälp något jag också fått lära mig själv genom åren och idag tycker jag det är en viktig egenskap att våga fråga andra om hjälp. sen hoppas jag kunna jobba med projekt som stärker och tar upp medmännsklighet och empati som jag tycker är det viktigaste att jobba med just nu i vårt samhället. Vi är ett underbart land med fantastiskt fina människor och det viktiga är att lyfta fram och peppa dom så att vi går åt rätt håll. Det är alla vårt ansvar att direkt reagera och agera när vi märker att något är fel så här kommer jag med ett litet citat "It is always important to stand up when you think something is wrong... Evil prevails when good men fail to act"

Jag hoppas även kunna få dela med mig av alla fantastiska artister som jag skulle vilja boka in på många framtida festivaler och jag hoppas kunna få göra ett jämnställdhetsprojekt på alla det stora festivalerna i Sverige nästa sommar där jag kan få göra just detta! Det vore ju väldans intressant eller vad säger ni alla festival artistbokare där ute.

Hörs här snart igen hoppas jag :)
Puss på er!
Katja Gustafsson

kolla in min fina myspace sida och lyssna på mina mixar
http://www.myspace.com/katjagustafsson

Här kommer ett litet musiktips:



här kommer ett litet filmtips



Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan! Jag skriver om feminism i skolan och ska skriva om "feminism idag" alltså nu under 2000-talet. Är inte den ungefär som den alltid har vart, kämpar man inte för samma saker? Det är svårt att hitta fakta på internet.

2009-09-16 @ 09:05:45
URL: http://kkarinhaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0