BLOGGA

Jaha ja, så skedde tillsist det oundvikliga.
Jag som varit en av sveriges frontfigurer i kampen mot bloggning.
Här sitter jag nu... (vart är världen påväg?)

Tre veckor har gått sedan jag för andra gången lämnade Stockholm för Värmland.
-I vintras var det Ransäter, nu kör jag på Arvika-
Förutom att här finns Sveriges första och enda Feministiska Projektledarutbildning så finns här också dom mytomspunna och fascinerande så kallade "Blöjraggarna"! (Mitt egentliga skäl till Värmlandskärleken)
Det är något så beskyddande att veta att när du än känner dig ensam så finns alla tutande handmålade volvosar där för att hjälpa dig... och även jag  /Mofasa

Jag velade väldigt mycket mellan olika utbildningar i somras, och till slut fick jag helt enkelt lita på magkänslan och då blev det Creative Feminsim. Trots den positiva atmosfären här kunde jag inte låta bli att fortsätta grubbla över mina val, om jag gjort rätt.. Så härom dan fick jag mtt svar från ovan;
Under ett feministiskt seminarium fick vi analysera karaktärerna i SATC.
SEX AND THE CITY!!
Från den stunden visste jag att jag valt rätt.

I Berlin










Matilda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0