Jolanda Fornander

This is me =)



Jag är en väldigt driftig och engagerad person. Jag vill hjälpa till att åstadkomma förändring i världen. Jag vill att denna vågens fjärde feminism ska lyckas med  det alla andra feminister tidigare har kämpat för,jämställdhet.
Jag gillar glada, energirika, drivande  människor, kramgoa djur, kladdkaka och avocado.
Jag har tidigare samt fortfarande i nutid arbetat aktivt inom tjejjoursrörelsen, jag har varit på en gender equality traning i Casablanca, Marocko 2008, driver olika projekt och också levt livet =)
Jag tror att jag kan tillföra Creative Feminism äran att ha lyckats med en till elev som blir egen företagare =)

Tjollahop/ Jolanda Fornander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0